zondag 26 februari 2012

Planning

Planning, moeilijk! Wat is te veel, wat is te weinig??

Het zal allemaal wel een beetje afwachten zijn lijf en leden deze kilometeropbouw aankan. Voorlopig draaien we op schema en een goed begin.........

Zoals je rechts kan zien zal ik tijdens mijn voorbereiding op regelmatige basis langsgaan bij Feel Fit Inc. voor sport- en relaxmassages. Dat zal ook wel een goede hulp zijn om de voorbereiding goed door te komen.

Voorlopig geplande wedstrijden:
  • 25 maart Lier marathon (kilometertjes draaien, tijd is minder belangrijk.)
  • 21 april La Bouillonante 52km met +-2400Hm
  • 22 t/m 29 april Zwarte Woud Westweg (zelf georganiseerd trainingsloopje +- 260km)
  • 12 en 13 mei 24uur van Steenbergen (Mentale training, nachtje door, training eten en drinken, aantal kilometers niet belangrijk)
  • 22 juni Nacht van Vlaanderen 100km (Doel: -10u30 limiet Spartathlon)
  • ............
  • Vanaf NVV ga ik nog enkele trails plannen, maar deze staan nog niet vast!
Hieronder vindt je al een grafiek van de kilometertjes die zijn gepland t/m de UTMB.
Planning UTMB2012 (Kilometers/week)

De voorbije week:

Na een recuperatieweekje moesten we deze week de trainingskilometers opschroeven.
Mij idee is om voorlopig zeker 2 of 3 rustdagen per week te behouden en dus meer lange duurlopen te doen.

Zo stond er vandaag 30km op het programma. Deze trainingsloop deed ik samen met Carl die in voorbereiding is op de Marathon in Lier.
We zijn nog eens onze neus in de wind gaan steken op het parcours van de marathon te Lier waar het leuk en aangenaam lopen is op de dijken langs het Netekanaal en de Kleine Nete.

Kleine Nete te Nijlen.

Na deze gezellige loop komt men eindtotaal deze week op: 96km. Langzaam op naar de 100km. 

1 opmerking:

  1. Klinkt als een strak plan, Geert!

    Dat zichtje daar op de foto komt me trouwens bekend voor ;)

    BeantwoordenVerwijderen