zondag 5 februari 2012

Vriesweer!

Tja, deze week was het niet veel soeps qua lopen!

Ik heb een beetje het gevoel gehad dat ik ziek aan het worden was. Een rauwe keel, een licht kuchje en een beetje snot. Opletten geblazen!
Gezien de weersomstandigheden had ik reeds eerder in de week besloten om de marathon in Apeldoorn aan mij voorbij te laten gaan!

Aangezien ik dan ergens half de week nog nachtje door heb gedaan (voor het werk hé!!), ben ik al bij al blij met mijn 40km'tjes deze week.

Ik voel me terug kiplekker en van al de ziektesymptonen is niks meer te merken.

Zondagloopje in schitterend besneeuwd landschap.
Volgende week moet het aantal kilometertjes omhoog en heb ik zaterdag de intentie om naar de Belgian Coast Ultra Marathon te gaan. 65km van De Panne naar Knokke. (of was het nu andersom???)
Ik hoop alvast op droog weer en liefst niet al te veel wind!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten