maandag 6 augustus 2012

Nog 26 dagen......

Tja, het begint toch wel serieus te korten nu.....

Twee weekjes geleden ben ik met de familie een weekje naar Oostenrijk geweest. De Zugspits vormde voor mij het toneel voor een paar trainingen en family-time.
In die 6 dagen tijd heb ik 4 trainingen gehouden, goed voor een 10uur, +-65km met in totaal een 4800Hm+.
Hieronder enkele vakantiekiekjes van zowel trainingen als Family-time.

Zicht op Garmisch-Partenkirchen tijdens eerste loopje.


Immensteig. Tijdens trainingsloopje dit stukje beklimming met behulp van stalen kabel.

Laatste trainingloopje met m'n nieuwe Salomon schoentjes. Fotofinish met lokale sportman.

Lekker eten!

Met de dochter van de rodelbaan!

Afgesproken op het einde van mijn trainingsloopje.
Op voorgrond m'n sportmaaltijd: Wurst mit sauerkraut mit alkoholfreie Weiss bier.

2 grietjes roetsjen naar beneden!


Kiekjes op de Zugspitz.
Mij zien ze op dat toeristisch stuk rots niet terug!!
Na onze terugkomst had ik gisteren nog een nachtloopje gepland. Eigenlijk.... zat het ergens in mijn hoofd dat ik dat moest doen, maar mentaal en fysiek was ik gewoon niet paraat. Na 1,5uurtje met vleermuisjes rond mijn oren ben ik naar huis gereden om te gaan slapen. Dit is wederom een les voor volgende keer..... plan dit goed in en bereid je goed voor. Sta fris aan de start van je training!

(Hebben jullie dat gelezen? "Volgende keer"???)

Verder ...... zijn we hard aan het aftellen! Eerst en vooral naar dit weekeinde, Coal-miners trail te Genk en ultramarathon Monschau!

Voor de lezers: vergeet BOKS niet!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten